Summa sidvisningar

tisdag 27 september 2011

Saknar dig ! ! !

Varje dag som går, har jag dig i tankarna.. I dag är det 2 månader sedan du lämnade oss min älskade mormor Ulla. Du är min älskade mormor och kommer alltid att vara det. Jag vet att du är hos mig några dagar i veckan, ser om jag sköter mig i skolan..

I dag har jag verkligen känt din närvaro hos mig det är precis som du sitter utanför mitt fönster när jag sitter här med tända ljus i mitt rum. Som du tittar på mig med morfar som du har tagit med dej, så han också får se hur jag bor här i Helsingborg när jag pluggar.. Det är så hemskt att tänka tillbaka, har min mamma i tanke och hennes ansikte som jag fick se när jag var på väg till min älskade mamma på hennes jobb för vi skulle äta frukost tillsammans..

Jag vist inte vad jag skulle säga merän att jag verkligen inte förstod att du var borta, du var ju här igår och du vara här för några timmar sen. Och de jag verkligen hatar de är att jag skulle ringa dig dagen innan och prata och höra om jag kunde komma upp till dig någon dag.
Men varför gjorde jag inte det FAAAAN !
Jag vet att du var hade åldern med dig, men varför varför ! ! Kommer nog aldrig att förstå du var ju min älskade mormor.. !!!!!

Men vad ska man göra nu merän att kuna vara ledsen när jag saknar dig och vara glad när jag får känna din närvaro. Men jag vet och jag vet att du alltid kommer vara i min tillvara i mitt liv.. Och jag kommer alltid ha dig i mina tankar min ÄLSKADE MORMOR!

2 Månader hur fan kan tiden gå så jävla snabbt vill inte vill inte...

Och min älskade morfar och min gammel morfar vet också att ni är med i min närvaro ni tar hand om en ängel som har kommit upp till himelen nu som är min älskade mormor och min älskade gammel morfars fru. Och det kan jag inte hellt förstå det är lite mer än 5 år sedan ni lämnade mig.

Må ni vila fortfarande i frid <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar