Summa sidvisningar

torsdag 15 december 2011

15/12-11

Helt underbar vecka som har gått nu. Har fått jätte mycket i skolan och även haft så jävla roligt så det e helt sjukt. I morgon får vi besök av en tjej som är i vår ålder och även att hon är döv. Och sen ska vi även gå ut på praktik vecka 16 och vecka 17 ifall vi vill ha två veckor det fick vi själv välja. Men tror jag ska försöka med två veckor för då kommer man in mer där man är :D Och Ha bestämmt datum för vår show så det blir den 22-23 Mars ;)

I helgen blir de klassfest och även förmodligen ut gång i morgon i Helsinborg, kommer stanna här uppe för de kostar för mycket och åka hem och sen går vi på jullov på Onsdag den 21/12. Sen fyller man år den 22/12 då ska man även fixa naglarna så man blir lite fin till Jul och Nyår. Känns helt underbart att ha Nyår redan fixad och kommer bli så himmla trevligt:)

Kom ihåg skriver inte denna bloggen för er skulle eller kanske lite ni som är nyfikna om mitt liv vad som händer. Men just nu är de mycket med skolan så man hinner inte riktigt med här. Men så kan de vara i bland. Och funderar mycket på vad igentligen vad jag vill göra med min teckenspråk när jag är färdig i skolan.
För jag vill verkligen hålla på med mitt teckenspråk, men innom vuxna, barn eller vad vill jag ingentligen eller vill jag bli Tolk!?!?! Svår fråga när man inte vet själv men kanske blir bättre efter praktiken.

Och sen på tal om något helt annat vad kan man köpa sin älskade föräldrar i julklapp.
Har ingen ide för fem öre ;) Sjukt svårt och de är snart julafton..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar