Summa sidvisningar

söndag 25 mars 2012

Imorgon

Ja då är dagen inne i morgon redan..
Efter massa slit i skolan, så drar vi 2or med våra lärare till Tanzania. Där vi ska bo på ett kloster och besöka en dövskola som vi har samarbete med och självklart åka på safari :) Kommer vara en riktigt underbar resan tror jag :)
Men säger bara mina väskor dom e prop fulla av gover och lite saker som e mina.. Men mest gover..
Men helt underbar ska det blir imorgon 15.00 tar jag tåget till köpenhamn och kl 18.00 lyfter planet sedan kommer vi hem den 8/4 kl 11.05 är vi i köpenhamn så är väll i malmö kvart i 12- 12 tiden.. Sedan är de bara hem och landa och åka upp till skolan.. Kommer sakna min familj under resan gång men får tänka posetift att jag får en stor upplevese . när jag kommer till skolan lovar jag de första jag göra det att träffa Daniel..Och även alla andra underbar personer där.

Får skiva när jag kommer hem.. vad som har hänt där nere ;)
Ha de underbart !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar