Summa sidvisningar

torsdag 15 mars 2012

SnartSnart!

Hej

Jag vet det behövs igentligen inte nämnas, att jag är seg på att skriva här.. VET jag, förlåt..
Ibland känns de som inte tiden finns till för att skriva. Men ändå sitter man vid dator varje dag..

Men skit samma, om en vecka kommer vi ha premiär av vår SHOW, ni har väll inte glömt att jag har nämt den tidigare.. Och nu har de snart över. Det ska bli helt underbart när den är över slippa tänka på alla saker om de.. Och få allt och bli skit bra.. Men vi tvåor hade aldrig klarat oss utan dom underbar ettor som vi har i min klass :) Duktiga är dom !
Så om en vecka alltså den 22 Mars kl 10.00 och 14.00  eller den 23 Mars kl 10.00 och 19.00 ifall ni inte kommer så kommer ni missa något stor tillfälle..

Sen bara tre dagar efter showen alltså den 26 Mars kl 18.00 sitter vi tvåor och våra lärare på väg till Tanzania, för att besöka dövskola där.. Så där kommer vi vara i 2 veckor :)


Så kommer väl skriva och lägga upp foto när jag kommer hem;)

Ha de underbart hoppas vi ses på vår Show på Sundsgården Folkhögskola, Helsingborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar