Summa sidvisningar

måndag 13 februari 2012

Febuari redan

Hej Kära ni som läser ;)

Då är vi inne i febuari, och jag har inte blivit bättre på att skriva , förlåt mycket i skolan och mycket i mitt liv..

De händer bra saker i livet och har hänt mycket roligt..Och verkligen känns skönt att ha roat sig själv och inte bry sig om någon merän dom man verkligen älskar.. Sin vänner och Familj så klart..

Förra helgen var jag på förfest hos min kompis Sandra, och åt god middag där :) sedan drog vi ut i trelleborg Nath club heter de, var på kulturhuset i Trelleborg.. Tror de var första gången dom hade de.. Det var riktigt roligt stämning där, men det var för man var där med underbara vänner :) Och träffa även andra vänner som man inte träffat på veldigt länge, mycket roligt.. Sedan tog man bara det lungt resten av den helgen blev det bara lungt....

Denna helgen stanna man i skolan, och då blev det massa mys i fredag´s här på internatet så himla mysigt. Sen i lördag´s så blev de en cykel runda och även Klassfest som vi hade hos Jessica helt underbar underbar roligt, sedan drog vi ut till Stinsen och Herrys.. Och fattar ni jag kom in på Herry ;) ;) Och det är 23 + haha lite glad har aldrig gått in på över min ålder.. Men fy fy fy fy fy fy fy fan va roligt där var.. Sedan kom jag hem och kunde inte sova, för snacka med en härligt person ;) Mycket härligt även om man var trött i ögonen. Sedan i går drog jag hem till Trelleborg för träffa min familj och speciellt min bror och hans tjej Fia som kom hem från 25 dagar i Thailand.. Ni ska veta var helt helt underbar att få träffa dom igen , och vi talar inte hur bruna dom var..

Och vet ni vad jag sak om  38 dagar, jo då dra jag och 5 klasskompisar till Tanzania, och besöker dövskola där.. ska bli helt underbar roligt och vara borta i 2 veckor och se deras värd där hur dom lever och hur deras teckenspråk är...
Så den 26 Mars kl 21.00 sitter vi på flygplanet och flyger hem den 7 April, men hemma igen den 8 April ;) Sen e de direkt hem och gå i skolan i 1 vecka, och sen går man ut på praktik i två veckor.. Och på tal om den på fredag går man på Febuari lov ;):;););)


Ha de underbart



Sen i Lördags på klassfesten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar