Summa sidvisningar

söndag 5 februari 2012

Sorry

Förlåt, för min dåliga uppdatering. Trode jag skulle få mer tid att blogg nu denna terminen.. Men mycket i huvodet som bara snurrar hela tiden, Mycket skolsaker.. För nu börjar funderingar, behöver jo börja söka jobb för jag vill ha jobb inom teckenspråk, aranars får man ta vad man fr. Är inte kräsen men vill klart helst ha med teckenspråk.

Men de som händer just nu skolan är vi håller fullgång med vår show.. Målar våra kulisser och de känns skönt att vi har börjat med de.. Vår Show är den 22 och 23 Mars så ni är jätte välkomen och se den på Sundsgården Folkhögskolan, Helsinbrog.. Där vi tvåor har satt ihopa en show med galenskaperna. Helt roligt kommer de bli :) Sen har vi fått reda på att vår älskade resa blir av. Så på Tisdag bokar vi resa till Tanzania som ligger i Afrika. Där vi ska vara i två veckor, och kolla hur dövskola har de där som vi har samarbete med. Och vi kommer att bo tillsammans på ett kloster. Som är en skolan typ med handikapp och tre st döva personer om jag har förståt de helt rätt :) Och sen kommer vi nog göra andra studiebesök också. Där finns så mycket att göra där.. Så vi åker ungefär den 26 mars och i två veckor fram :) På tisdag ska vi ta sprutor och boka resa och de känns så himla skönt men nervöst.. För inte långt kvar för då har vi först vår show 22 och 23 mars sen hem packa och sen åka :) men sak bli riktigt stor upplevelse vi kommer vara 6 st elever och 2 st lärare, vi 6 st elever det är vi som går andra året på teckenspråk.. Helt underbart



Denna helgen har varit helt underbart. Först i fredags så hämta jag kusinen på skolan och åkte och bada och sen hyrde vi film, så han och jag hade varkligen en mys dag tillsammans helt underbat. Och sen på lördag drog jag och min kusin hampus och mamma till toysenras för att hampus skulle få själv välja sin födelsedagpresent.. Sen gick vi på Busfabriken.. :) Mycket roligt
Sen på lördag kväll drog jag hem till Sandra Klint, förfesta och åt god middag. Sedan drog vi ner till Kulturhuset där blev de mycket dans och mycket skratt :D Sen i dag har jag varit hos en klass kompis och åkt skrisko och även pluggat.. Mycket pluggande nu så gäller och ta lite varje dag :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar