Summa sidvisningar

söndag 26 februari 2012

Förlåt...

Förlåt ni som inte läser min blogg, för det försåt jag att ni inte gör.. Eller ni kan ju inte för jag inte skriver här..

Men livet har varit helt underbart., säger bara så jävla start på året. Det tycker jag fortfarande, går in i Mars snart. Och om exsagt 4 veckor så sitter vi i planet vid denna tiden på väg till Tanzania.. Men värsta är nu att man börjar få lite resfeber. Men de har vi inte tid med att han för om 28 dagar har vi premiär för vår show som vi har jobbat med sten hårt.. Som vi 2or har satt ihopa själva :) och har hjälp av ettor att vara dom olika rollerna.. Den kommer bli helt underbar. Ni som inte redan vet så är "Det bästa av GALENSKAPARNA " 
Ni får gäran komma
När: 22 Mars kl 10.00 och 14.00
        23 Mars kl 10.00 och 19.00

Var: Sundsgården Folkhögskola
       Örbyvägen 10 , Helsingborg

Pris: Barn: 20 kr
        Vuxen 50 kr

Ni som är hörande kommer även förstå hela showen då vi har tal också..

Så mest i mitt liv går åt showen och vara med underbara personer så klart ;)
Vi har precis haft lov där jag jobba en del och sov den andre, var även på bio men min bästa tjejkompis Joanna och såg en dag i phuket. Tyckte den var riktigt bra :)

Vår hund Tindra <3

Idag har jag varit ute och fotat lite med min hund, och åkt upp till skolan.. ;)


Ska försöka skriva mer här nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar